torsdag 8 juli 2010

i önskemål från en komentar !

får ju aldrig komentarer så jag märkte inte att jag fått den, förlåt för det !
Men sjäälvklart kan ja skriva ut hemsidan där jag kollar på alla gossipgirl avsnitten !

Från början kollade jag på tvshack.net , men dom la ner sidan !!!
Aja, så jag googlade lite och nu går jag in på Tvduck.com
Där till höger finns en lista på dom mest populära, och gossipgirl är på plats nr 1 så det är enkelt ^^
Sen finns alla avsnitt där, men det är bara länkar;)
Så jag väljer Megavideo. Men där kan man bara kolla i 70/75 minuter gratis, sen så måste man vänta en timma innan man får kolla igen. så under den timman så väljer jag länken Watch seriers .
Då kommer det upp ännu fler länkar. (hänger du/ni med?)
och där väljer jag wisevid (tror jag den heter?) eller loombo.
Tänk på att stänga ner all reklam som kommer. (för det kommer väldigt mycket..)
att kolla på själva avsnitten är helt virusfritt men ibland för att komma till länken så kan det komma upp massa reklam som antagligen leder till virus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..