fredag 2 juli 2010

lämnar interneeeeeeeet

Japp, imorgon så åker vi vidare från det absolut perfekta vattnet minus hur kallt det är för att åka till ett annat ställe jag inte vet vad det är. Men en sak vet jag och det är att jag med nästan all säkerhet att jag inte kommer att ha tillgång till internet där. Inte för att jag bloggat här, men jag tänker mer på att jag kommer att lida utan Gossip Girl.





Poooooooooooooooor meeeeeeeeeeeeee, men jag är bara så otroligt glad över att Serena och Dan är back together ! woho, för er som bryr sig. ^^





BTW, så har jag vandrat upp för nord europas största berg, bränt sönder ansiktet och...


Gjort den här:

(synd, den blev typ suddig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..