onsdag 30 juni 2010

korvmoj - i önskemål från Paulina

(jag är bra på knasiga rubriker.)

hejhejhejehjehejehejhejehejehej
Jag är i nOrge och har klättrat i berg. Det var faktiskt rikigt jobbigt och knappt det minsta kul, MEN VAD GÖR MAN INTE FÖR SINA FÖRÄLDRAR? haha.
Aja, Paulina är här så det är naaaaaaaaajs.
Men ni ska bara se hur vi bor.
Vi bor i typ pluttehus innuti men det ligger vid en TURKOS supervacker sjö(fjord),
alltså man tror verkligen att man behöver åka till andra jordklotet för att se sånt här underbart vatten men nejnejnej, åk till norge, det är bara kanske 20 grader kallare ju, haha!
Spela roll, nu har jag internet och ska kolla på mitt Älskade Gossip Girl, tack för att ni finns ! ( serena,dan,blair,chuck,nate osv)

1 kommentar:

  1. heej, skulle du kunna lägga upp namnet på sidan du kollar på alla gossip girl avsnitten? snäälllla!<3

    SvaraRadera

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..