lördag 15 maj 2010

har tänkt på en sak..

När jag är med folk blir jag genast otroligt dålig på att blogga, och att sen jag skaffade blogspot har jag också blivit otroligt dålig på att lägga in bilder.. Men det är bara för att det har blivit så jobbigt, hehe..

Funderar på att lägga in filmen jag och Isabel gjorde igår..?
Den kanske är lite väl pinsam, men om jag säger så här så är den inte
seriös en endaste sekund, även om det kanske ser ut som det ibland.
Så den kan man verkligen skratta åt hur ful jag är.. Hehe.

Sen så gjorde vi även en till film nu idag hemma hos henne..
Riktigt kul faktiskt, haha. x)



1 kommentar:

  1. sv: haha jo.. SKA lyckas nångång!! xD de e mitt mål vafan :D

    SvaraRadera

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..