onsdag 12 maj 2010

sen bloggning?

chaaaaaa,
vet att mitt inlägg kommer ganska sent idag.
Men ääsch, vad spelar det för roll egentligen?
Har kollat egenom filmen Twilight nu, läser
ju boken och måste snappa upp så mycket
som möjligt om James karaktär.
Jao.. Här har ni förklaringen..

Vi har lånat en bok på svenskan, och ja, Nicole
lyckades väl övertala mig att låna Twilight tillslut.
(Och ja, nu är jag fast, dom är helt och hållet så
otrooligt bra!) Och på svenskan ska vi sedan
berätta om boken vi läst..
och eftersom jag och Nicole (som läser den igen.. haha)
OCH Chriffe OCH hanna har läst/läser den så betsämde
vi oss för att göra en pjäs av det hela ist, mkt mkt roligare
och vi alla är typ helt taggade för det! haha ;p

Så nu vet ni lite om det.. haha. :)
Och för er somfaktiskt inte fattade -
jag ska spela James! hahahaha..........
(Nicole - Bella, Chriffe - Edward, sicken suprise, hhuh? och Hanna - Alice+Jacob)

Och uusch.. Nu när jag satt här och kollade på filmen
så fick jag total panik, det KRÖP EN SPINDEL PÅ MIN VÄGG!
Blev så otroligt magnifikt glad när det låg ett paket näsdukar
på mitt databord så jag kunde döda den jäveln. :'(
Hur ska jag lyckas somna inatt? buhu....





Typ så såg den ut, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..