onsdag 19 maj 2010

LOVE LOVE LOVE

Heej,
alltså, har ingen bild från idag alls,
för jag var så uppslukad av solen
att jag inte ville hämta kameran för
att ta kort! :)

Slutade halv 4, men stannade kvar
och hade det lite roligt med Elin, Isabel,
Amanda och Anna. Haha, jag är såå
vacker när jag improviserar!

Sen när vi väl skulle hem så chockades
jag helt totalt av vädret i jeans och
linne+topp+myströja+jackan i handen!
Alltså jag tog bara med mig jackan i morse
ifall det skulle bli kallare nu på kvällen,
för man vet ju aldrig, men guud vad jag svettades!
Längtade hur mkt som helst för att komma hem för
att göra det jag gjorde, och det gjorde jag plus lite av
hemprovet plus plockat i mitt rum
så att städerskan kan städa imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..