söndag 16 maj 2010

Liseberg 16/5

Först kollade vi på GB-gubbens bröllop! haha..
Där spelade Ulrik Munther! ^^
Men när Amy Dimond kom så gick jag och Isabel..
Iaf, så fick vi hans autograf och fick ta varsin bild. :)
Fast min blev tyvärr inte så lyckad, hehe..
Sen kollade vi på Erik. Han var väldigt bra eftersom han inte dirket stod still, hahah! XD Han la sig ner, sprang ner till publiken, gjorde en massa konstiga hopp och plockade upp en blomma (?). Fast jag kunde inte en enda av låtarna. ;)
Men sen när vi trodde att han var klar, sprang vi till autograf stället, men då kom äntligen låten higher. haha, satt och väntade på den hela tiden,:)
Och så här lång var kön bakom oss efter låten var slut, och den BLEV LÄNGRE!
Detta var den enda kön vi hade framför oss, det som är
inringat i rött tillhör inte kön,
dom står runt och tar kort på Erik. ;)
Inte direkt så vacker bild den heller.. :)
Men han var jätte snäll och när vi tog kort så pressade han kinden mot en, hehe.. xD

Samma med Isabel. ^^

Det var dom bilderna jag tog som var
lite bättre att visa.

Det var faktiskt jätte kul. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..