fredag 7 maj 2010

kategorier :)

Nu har jag,
tack vare Emeline,
också skaffat kategorier.
(kategorierna kallas etiketter och finns på sidan
av min blogg nu, under "min profil".)

Märks att jag bygger upp den här bloggen
lite sådär steg för steg, haha.

VAD SKA JAG GÖRA NU?
Tänker väl antagligen ladda
ner någon antingen bra film,
eller tråkig så att jag stänger
av den efter halva.

Vet ni? Jag klarar knappt av
att kolla på en film som jag kan
förstå helt innantill utan att ha
tittat på den innan efter 10 min.
En av dom var "it's complicated",
antagligen felstavat..
Fattade på en gång att hon kommer
att börja vela med sin gamla man,
och det orkade jag bara inte med,
tycker sånt är jobbigt,
så nej tack till den. :)

Shit det stämmer verkligen
det Linnéa och Nicole snackar om,
jag talar om alla filmer jag sett/ inte sett
typ hela tiden.
Alltid ngt varje dag!
hahaha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..