lördag 12 juni 2010

hejhejhjehej

Lite synd,
jag skrev ett inlägg igår
i bilen men det visar ju
sig att den aldrig kom in! :(

Aja, sov hos Elin igår till idag!
Vi gick ut med hennes grannes hund
och fick 20 kr var för det.. Inte så dåligt,
eftersom vi bara gjorde det för skoj skull! :D
Sen försökte hon lära mig volter och så på
studsmattan för sist jag gjorde det så ramlade
jag på nacken så jag har inte vågat efter det..
Och min kropp vart svårlärd om man säger så,
men i mitt huvud så visste jag, sepe..
För det är ju mitt huvud som styr min kropp..
Väl?
haha

hmm, varför blev bilden åt sidan ?

Sen förut när jag hade tråkigt, nu när jag var hemma alltså,
så bestämde jag mig för att gå ut i regnet.
Så när jag gick ut så slutade det att regna, såklart.
Så då gick jag upp på berget vi har här, har ingenaning om varför,
men dte var faktiskt riktigt härligt för det blåste som fan,
och närjag kom ner så kom regnet! ^^

LÅNGT INLÄGG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..