tisdag 15 juni 2010

Ny header, för er som inte tänkt på det.

Nu känns det här med misstagen inte lika jobbiga längre.
Mamma har övertalat mig om att det kommer gå bra
och egentligen, jag har ju klarat den massa gånger, jag
SKA klara den nu med!
haha har lite "pepptalking" här för mig själv, ahaha.

Hmm, har ni tänkt på hur många gånger jag skriver "haha" ,
"hahaha" och "ahaha" i mina inlägg?
Har kommit på det, det är nog för att jag är ganska ofta oseriös.
Tror jag ?
skitsamma, ointressanta inlägg.. "haha"
Alltså seriöst, kolla den här bilden!
Ser ni hur mkt vi skratta eller? XD
Vi försökte titta "chockat" mot varandra,
men då skulle vi ju typ vara seriösa och jaa,
det gick ju såå bra för mig! x)

1 kommentar:

  1. ELLERHUR!! :D
    bilden är så sjukt fin på elsa, men hon ba "blablablaa..den är inte alls fin" :O:O

    SvaraRadera

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..