tisdag 15 juni 2010

Min andra städvideo! :D

Hmm, när jag hade min andra blogg,
så la jag ut en gång en video på när jag städade,
minns mina få läsare det? :D
I vilket fall som helst så gjorde jag en ny i.. söndags!

Först ( på den nya) så spelade jag in från fönstret
så att man ser hela rummet, så som jag började i
den första filmen, men efter det klippet så dog kameran,
och tur det för det klippet gick inte att läsa i moviemaker!
Så här har ni dom andra klippen, när jag bäddar, plockar
lite, lägger in kläder och allt snabb spolat 3 gånger tror jag. :)



Och för er som missade det förra klippet:
(glömde lägga till musik till denna, pipet är musiken jag lyssnade på som också blev snabbspolat! :D)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..