torsdag 3 juni 2010

omg..

haha ville bara säga.. hej? XD
Förlåt för världens sämsta uppdatering.
Ellr, naaeee...
Det finns faktiskt värre, haha!

Igår lyckades jag komma in på att
skriva ett inlägg från mobilen, och just
när jag skulle klicka "publicera inlägg",
så råkade jag klicka på tillbaka.
*suck och stön*, orkade inte klicka in
och skriva nytt.

Dagarna flyger iväg och jag älskar det,
imorgon är det sista teoridagen och
nästa vecka börjar repetionerna för
opearan!

Imorgon ska jag hem till Ida, som
firar sin födelsedag för tidigt :D <3<3
och sen nästa torsdag ska jag på fest med Ella.
Uppfattade inte riktigt vad det var för
fest men det blir nog kuul, som vanligt med Ella. :)<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera helst inte anonymt..
men blir det ett problem ser jag ändå din Ip-adress..